De Mini Fassy's

De Mini Fassy’s zijn de verenigings allerjongste leden. Zij zijn 4, 5, of 6 jaar. Op deze leeftijd komen de kids voor het eerst in aanraking met het voetbalspel, sportiviteit in groepsverband en de vereniging. Alles is nieuw en ze ontwikkelen zich razend snel. Belangrijk tijdens deze ontwikkeling is het bieden van een veilige, vertrouwelijke, pedagogisch verantwoorde omgeving. Daarom is de trainersgroep groot en is er altijd een KNVB-gelicenseerde pupillentrainer aanwezig. De Mini Fassy’s hebben als Mascotte “Fassy”. De haas is aanwezig bij de activiteiten, feestjes en soms spontaan op de trainingen.

De MiniFassy's trainen iedere zaterdag van 10:00 tot 11:00. Ieder kind onder 7 jaar is hierbij welkom. Meedoen? Mail jeugd@svvaassen.nl of de Hoofd Jeugdopleiding. Contactinformatie staat onder het tab 'contact'.

Sportvereniging Vaassen vindt het belangrijk dat de jongste kids in Vaassen en omstreken kunnen proeven van het voetbalspelletje. Daarom is er geen contributie voor de MiniFassy's.

De contactpersoon voor de MiniFassy's is Hannah Lauckhart. Zij is te bereiken via: 06-51628057 of hlhassig@gmail.com. De trainers worden ondersteunt door de Hoofd Jeugdopleiding, te bereiken via jeugd@svvaassen.nl

“We hebben een gezellige groep kids, die iedere zaterdag bij elkaar komen. Nieuwe toppers zijn altijd welkom! We weten dat het spannend kan zijn. Kom daarom gerust eens een zaterdag proeven van de sfeer.”

– Het MiniFassy Team