Sponsoring

Win-win relaties

De sponsorcommissie van Sportvereniging Vaassen helpt graag proactief de bedrijven die de vereniging steunen. We zoeken naar win-win relaties die over een lange termijn gunstig zijn voor beiden partijen. Dit betekent dat wij bedrijven helpen door direct bij te dragen aan hun doelstellingen. Hierbij kunt u denken aan:

  1. Bijdragen aan de zichtbaarheid en naamsbekendheid van uw bedrijf;
  2. Online verkeer genereren naar uw website of webshop;
  3. Het versterken van uw imago en reputatie;
  4. Uw positie in zoekmachines zoals Google, Bing, Yahoo en DuckDuckGo verbeteren door linkbuilding;
  5. Uw bedrijfsnetwerk uitbreiden op sociale media kanalen zoals Facebook, Instagram en LinkedIn;
  6. Het houden van verkoopacties (met commissie voor de vereniging);
  7. Loyaliteit aan uw merk versterken;
  8. Het verzamelen van (online) reviews;
  9. U voorzien van toegang tot een lokaal bedrijven netwerk;
  10. Gemeenschappelijke focus, waardering en commitment creëren in Vaassen en omstreken;

Waarom? In ruil voor de binding met de vereniging, dragen wij bij aan uw organisatiedoelstellingen. Wat u voordeel biedt ten opzichte van andere bedrijven die Vaassen en omstreken als afzetmarkt hebben. Het sociale netwerk wat de sportvereniging is steunt u.

De sponsoropties

Bij Sportvereniging Vaassen onderscheiden we drie typen sponsoring:

  1. Sportparksponsoring
  2. Eventsponsoring
  3. Kledingsponsoring

Druk op het type sponsoring waarin u geïnteresseerd bent om te kijken naar de mogelijkheden.

De sponsorcommissie

De sponsorcommissie denkt mee in de mogelijkheden en de juiste aanpak om uw doelstellingen te behalen. Door de inzet van de juiste marketingcommunicatiemiddelen streven we vervolgens in samenwerking met u het doel na. De sponsorcommissie bestaat uit professionals met verschillende bedrijfskundige achtergronden in sales, accountmanagement, online marketing, communicatie, finance en IT. De commissieleden zijn:

Björn de Vries

Bestuurslid Sponsoring & Pr

Achtergrond en specialisaties in online marketing, business analytics & IT.

Jan Rodijk

Sportparksponsoring

Add team member description here. Remove the text if not necessary.

Richard van Ingen

Business-to-club Relatiebeheer

Add team member description here. Remove the text if not necessary.

Erwin Wilbrink

Management overeenkomsten

Add team member description here. Remove the text if not necessary.

Sponsornieuws

Support your Sponsors

Denk bij je aankopen aan jouw sponsoren. Steun de bedrijven en mensen die jou steunen.

De Sponsorcommissie