Nieuwe versterkingen 1e elftal

• Bericht auteur:

Met de komst van Leonardo Gomies (23 jaar, buitenspeler) en Zeth Nanlohy (32 jaar, middenvelder) heeft SV Vaassen weer twee nieuwe spelers aan de selectie toegevoegd. Beide heren hebben een verleden in het blauw-wit en staan te popelen om weer te beginnen. Afgelopen seizoen hebben ze o.a. samen met Seqoia in de zaal bij Sedap gespeeld. Zeth zegt het volgende over zijn terugkeer: “Toen ik de namen las die kwamen, werd ik toevallig via Snapchat gevraagd om ook te komen. Eerst dacht ik even dat het vanuit de gein kwam, maar toen Remon van het bestuur mij belde, wist ik dat het serieus was. We hebben samen lang gepraat en ik ben bij hem thuis geweest, hier heb ik ook met Willem gesproken. Het gesprek voelde direct goed en heb ook meteen toegezegd. Ik heb de club de afgelopen jaren gevolgd, heel zonde om te zien dat de club nu 5e klasse speelt. Toen ik eerder in het 1e speelde waren we nog 2e-klasser, dat is wel een verschil met nu. Maar het niveau om in te stappen zegt mij niet zoveel, ik ben gebrand om de club vooruit te helpen. Met kleine stapjes en veel bekende gezichten, weet ik zeker dat we de weg omhoog gaan vinden”.

Met de komst van Zeth en Leonardo bestaat de selectie nu uit 22 man (20 veldspelers + 2 keepers). Het bestuur heet Zeth en Leonardo van harte welkom en wenst ze veel succes!