Trainerscarrousel

Verheugd zijn we als club met het nieuws dat Edwin Rodijk ons vanaf volgend seizoen gaat helpen bij het verzorgen van de trainingen van onze JO14 en zal op de donderdagen deel uitmaken van de trainersstaf. We kennen Edwin als een echte clubman die zelf jaren lang als aanvoerder in het derde elftal heeft gespeeld. Zijn voetbalinzicht en jarenlange ervaring op het voetbalveld komen natuurlijk zeer van pas bij het verder opleiden van onze jeugd. Wij heten Edwin van harte welkom in onze jeugdtrainersgroep.

Zoals reeds aangekondigd tijdens de laatste ALV zal Benno Voorhorst ook in het nieuwe seizoen de trainingen gaan verzorgen bij ons Dames veld team. Het is voor de club cruciaal om naast de heren teams ook dames teams te hebben die voor SV Vaassen uitkomen in de competitie. We zijn dan ook zeer blij dat Benno zijn taak als trainer wil voortzetten.

Namens het Bestuur willen wij Edwin en Benno bedanken voor hun inzet bij onze club.