Vacature – Trainer / Coach JO15-1

Voor het seizoen 2023/2024 is S.V. Vaassen op zoek naar een enthousiaste trainer/coach voor onze JO15-1.

Vanuit deze rol verzorg je twee keer per week de training. De trainingsdagen en -tijden stemmen we in onderling overleg af.

Daarbij treed je tijdens de wedstrijden als coach op. Thuiswedstrijden worden in het begin van de middag gespeeld. +- 13h00.

Profiel

S.V. Vaassen zoekt een Trainer / Coach:

• Met passie voor het voetbalspel;
  • Met ervaring in het juniorenvoetbal;
  • Die beschikt over leidinggevende, organisatorische en communicatieve vaardigheden;
  • Die spelers kan enthousiasmeren, motiveren en opleiden;
  • Die aandacht heeft voor het individu maar ook de hele groep;
  • Die in staat is een hechte en goede teamsfeer te creëren;
  • Die past bij de cultuur van onze vereniging.

Vooruitzicht

Onze JO15-1 is een hechte groep spelers. Komend seizoen zullen zij, hoogstwaarschijnlijk, starten in de 3e Klasse. Halverwege het seizoen, vanaf de tweede fase van de competitie, zal het team waarschijnlijk overgaan naar een JO16.

Naast een gedreven en gezellig team biedt S.V. Vaassen:

• Een prachtige accommodatie met prima velden;
  • Een prettige clubsfeer;
  • Een passende financiële vergoeding;
  • Een uitdagende functie in een dynamisch team van vrijwilligers, waar binnen een goede sfeer heerst;
  • Mogelijkheid tot volgen opleiding UEFA C Youth bij meerjarige overeenkomst.

Contactgegevens

Geïnteresseerd? Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met Remon Schurink, bestuurslid Voetbaltechnische Zaken van de S.V. Vaassen via telefoonnummer 06-26754798. Contact via mail is ook mogelijk via bestuur@svvaassen.nl