Oliebollenactie | Maikel de Bakker aan Huis & S.V. Vaassen

Het eind van 2021 is in zicht. De tijd van de oliebollen komt eraan! In samenwerking met Maikel de Bakker aan Huis is er voor de tweede keer een oliebollenverkoopactie opgezet. Na positieve reacties van vorig jaar zetten we de lokale win-win samen door!

Acties

Zak oliebollen 10 stuks voor 9 euro. *Per zak een mooi bedrag naar de club.

Zak appelbeignets 5 stuks voor 8 euro. *Per zak een mooi bedrag naar de club.

Afhaalmoment

Voor het afhalen kan je twee opties kiezen:

• Optie A: 30 december tussen 10 en 12 uur.
  • Optie B: 31 december tussen 10 en 12 uur.

Bestellen

Je kunt losse bestellingen doorsturen naar Marco Bijsterbosch via m_bijsterbosch44@hotmail.com of appen via 06-22216703.

Er zijn ook bestellijsten die verdeeld worden onder de jeugdleden. Voor de jeugdleden die het meeste verkopen zijn namelijk leuke prijsjes te winnen!

Belangrijk om door te geven bij het bestellen is: Naam, telefoonnummer, bestelling en afhaalmoment.

Het zou fantastisch wezen als we veel oliebollen kunnen verkopen om onze mooie club een steuntje in de rug te geven. Lang leve de club!

Groet Marco Bijsterbosch, Björn de Vries en Maikel Kwappenberg; de Bakker aan Huis!