Eerste elftal uit de competitie seizoen 22/23

Zoals wellicht al bekend via de verschillende bekende kanalen hebben wij als bestuur een moeilijke beslissing moeten nemen.

Per direct hebben wij besloten ons eerste elftal niet meer deel te laten nemen aan de resterende wedstrijden in de competitie van dit seizoen.

Deze uiterst pijnlijke beslissing moesten wij nemen omdat de vooruitzichten om elk weekend een “normaal” team op te kunnen stellen niet realistisch zijn. Het kannibaliseren van de overige seniorenteams om toch te kunnen voetballen zou uiteindelijk nog meer slechte gevolgen opleveren.

Helaas heeft deze beslissing gevolgen voor de spelers die zich wel volledig willen inzetten voor het team. Om hen niet het voetbalplezier te ontnemen zoeken wij naar een passende oplossing voor het restant van dit voetbalseizoen.

Als club gaan wij ons nu richten op de toekomst en gaan alles in het werk stellen een team te vormen die op een normale manier volgend seizoen aan de competitie kan deelnemen.

Ik wil de spelers, trainers, overige begeleiding en bestuursleden, die niet vroegtijdig zijn afgehaakt en tot het laatste moment alles geprobeerd hebben er het beste van te maken, bedanken voor hun inzet en vertrouwen.

Marcel Tiemann
Voorzitter SV Vaassen