Grote Clubactie – Zeer succesvol

De leden van SV Vaassen, van jong tot ouder, hebben zich ook dit jaar weer fanatiek gestort op de Grote Clubactie. De voetbalvereniging heeft ruim tweeduizend Euro binnengehaald.

Van de organisatie is een cheque binnengekomen voor € 1.985,52. Daarnaast hebben de seniorenelftallen nog losse loten verkocht, goed voor een opbrengst van 225,- Euro.

De vier- en vijfjarigen hebben al hun charmes in de strijd gegooid bij het aan de man brengen van de loten. Zij wisten samen maar liefst 239 loten te verkopen. Een topprestatie! Ook de JO 12 beschikt over goede verkopers, zij verkochten samen 113 loten. Bij de senioren kwam het 35+ team als beste naar voren met 152 loten. Natuurlijk hebben alle teams zich goed ingezet voor deze mooie en lucratieve actie.