Stegeman keert terug in het blauw-wit van S.V. Vaassen!

Twee dagen voor de overschrijvingsperiode kwam er goed nieuws in het blauw-witte kamp: Wesley Stegeman keert terug bij S.V. Vaassen. Niet in het eerste elftal, wat voor de hand liggend zou zijn, maar hij gaat in het tweede spelen. Na 3 seizoenen in het zwart-wit bij KCVO was het nu tijd om huiswaarts te keren.

Wesley zegt hier zelf het volgende over: “per 1 september zal ik mede-eigenaar worden bij fysiopraktijk Veenstade, hierdoor wordt 2 keer per week trainen voor mij onmogelijk. Als ik dan een stapje terug moet doen is het 2e van S.V. Vaassen eigenlijk de enige optie. Hierin spelen de oud 1e jongens waar ik zelf ook heel lang mee heb samengespeeld en successen heb gehad, dus die keuze is daarin makkelijk. Daarnaast verdient het gezin ook meer tijd en ben ik verder erg druk met een twee masters (sportfysiotherapie en manuele therapie) tegelijk naast mijn werk. Verder ben ik als fysiotherapeut ook nog actief bij de KNVB (Jeugdplan Noord-Oost), dus al met al erg druk.”

Op de vraag of Wesley blij is met zijn terugkeer naar blauw-wit, antwoordt hij enigszins diplomatiek: “Ik ken de rivaliteit tussen S.V. Vaassen en KCVO, elk woord dat ik zeg zal door iedereen anders geïnterpreteerd worden. Ik heb drie mooie seizoenen bij KCVO gehad, maar ben nu vooral blij dat ik weer met mijn oude maatjes kan samen spelen. Ik ben beide clubs dankbaar dat ik mooie jaren in de eerste elftallen heb kunnen spelen. Ik hoop wel dat alle Vaassense clubs in de toekomst nog meer in verbinding met elkaar komen.”

We heten Wesley van harte welkom terug!