Vaassen 2 viert kampioenschap in Düsseldorf

Kampioenschap Vaassen 2

Een aantal weken geleden hadden de heren van Vaassen 2 alle wedstrijden gespeeld. Hun seizoen zat erop, maar het kampioenschap was nog onzeker, want Turkse Kracht Deventer had nog 3 wedstrijden te spelen en kon met ons tweede elftal gelijk komen.

Vorige week donderdag was de kogel door de kerk. Alexandria 2 won thuis van Turkse Kracht met 5-3. Oftewel: Vaassen 2 kampioen!

Feest in Düsseldorf

Afgelopen weekend vertoefden de heren samen met trainer Edward Fennebeumer langs de Rhein kade in Düsseldorf. Het weer zat het gehele weekend mee. Met veel zon, moest er goed gesmeerd en gehydrateerd worden.

In de avonden feest werd flink feest gevierd. Over het algemeen in Villa Wahnsinn. Zaterdagavond hebben de mannen ook de Champions League finale gekeken.