“Twan van Maanen: het gevoel van de eerste overwinning smaakt naar meer.”

Zondag 7 november stond voor SV Vaassen de zesde competitiewedstrijd tegen Colmschate op het programma. Na een moeizame start zat er een stijgende lijn in de afgelopen wedstrijden waar echter een beloning in de vorm van punten nog op zich liet wachten.

Na een scherpe warming-up ging de wedstrijd van start. Vaassen en Colmschate konden elkaar gelijkwaardige tegenstand bieden en hielden dit ruim een halfuur vol door verschillende reddingen vanuit de defensie en mij als keeper van SV Vaassen tot Wouter van Lent de 1-0 voor SV Vaassen binnen schoot met een bekeken schuiver van buiten het strafschopgebied. Na 10 minuten strijd leveren werd met een voorsprong de rust bereikt. In de kleedkamer werd de boel opnieuw op scherp gezet om de aankomende 45 minuten de voorsprong te behouden om de eerste drie punten van het seizoen binnen te slepen.

Het gevoel van de eerste overwinning smaakt naar meer. De eerstvolgende prooi is VV Activia op donderdag 18 november, gevolgd door Sportclub Brummen op zondag 21 november. Beide wedstrijden worden gespeeld op ons eigen Sportpark de Kouwenaar in Vaassen.