Update eerste elftal 24/25

• Bericht auteur:

De selectie van het 1e elftal zal komend seizoen worden versterkt door Ismar Maglajlic (28 jaar). Ismar, ook bekend als Izzy, is een middenvelder en komt over van Alexandria.

Ismar legt uit hoe hij bij SV Vaassen terecht is gekomen:

“Ik heb een eigen voetbalschool samen met Rachid, MBSoccerskills, en dat doen we elke zondagochtend bij SV Vaassen op het trainingsveld. Nadat we samen zijn gestopt bij Alexandria is het balletje via Hakan Soykan gaan rollen. Die heeft mij met het bestuur in contact gebracht. Het bestuur heeft me laten zien dat de club de ambitie heeft het 1e elftal te versterken om de komende seizoenen een sterk basiselftal te kunnen opstellen waarin de oudste junioren uiteindelijk kunnen aansluiten. Deze ambitie heeft mij doen besluiten om de club te helpen. Een club als SV Vaassen staat niet waar het thuishoort, zeker als je de grote geschiedenis bekijkt, ik wil deze leuke vereniging graag helpen verder opbouwen”.

Ismar speelde naast Alexandria voor Apeldoornse Boys en heeft jarenlang bij Voorwaarts Twello in de 1e en 2e klasse gespeeld. De club is erg blij met zijn keuze en verwacht dat dit ook voor een aantrekkingskracht bij andere spelers gaat zorgen. We wensen Ismar heel veel succes!