Volgende versterking 1e elftal

• Bericht auteur:

Het bestuur is verheugd om te kunnen mededelen dat Mourad Kasrioui (32 jaar) heeft toegezegd om bij SV Vaassen te komen spelen. Mourad kan op veel aanvallende posities uit de voeten en brengt een goede dosis ervaring met zich mee. Mourad legt zelf uit: “Het balletje is een tijd geleden gaan rollen toen Ismar en Rachid hebben toegezegd, via hen kwam ik met de club in contact. Ik heb toen een goed gesprek met het bestuur en de hoofdtrainer gehad.
SV Vaassen ken ik uit mijn tijd bij Columbia toen ze nog 3e klasse speelde, de club wil graag de weg omhoog inzetten en ik wil daar graag bij helpen. Ik hoop met mijn spel en doelpunten een mooie impuls aan het team te kunnen geven”.

Mourad heeft grotendeels bij Victoria Boys gespeeld, met uitstapjes naar Groen-Wit, Columbia, Apeldoornse Boys en als laatst Alexandria. Het bestuur heet Mourad welkom en wenst hem heel veel succes!