Geslaagde actie vanuit de jeugd van S.V. Vaassen met Veluwse Streekproducten

In samenwerking met Rob (ondernemer) is er een leuke greep uit het assortiment van de Veluwse Streekproducten gemaakt om deze te verkopen. Uiteraard als win-win, dus een prachtige lokale samenwerking met opbrengst voor de club. Kruidenbitter met het logo van SV Vaassen, advocaat, pannenkoekenmix met stroop, maar ook stoofpotjes waren erg in trek.

Vandaag was het dè dag om de met Veluwse Streekproducten samengestelde pakketjes op te halen. Met deze actie is wederom een leuk bedrag opgehaald voor de jeugd. Waardoor de club weer jeugdactiviteiten kan realiseren. Hiervoor dank aan alle fanatieke verkopers en kopers!

Heeft u de actie gemist? Of vond u het zo dusdanig genieten dat het naar meer smaakt? Via de website van onze sponsor kunt u altijd nog (bij-)bestellen!