“Blauwwitte rook voor S.V. Vaassen”

Na maanden intensief werken, door zowel de nieuwe staf als het bestuur, aan het samenstellen van de nieuwe selectie van ons 1e elftal voor seizoen 2023 – 2024, is afgelopen vrijdag 12 mei het verlossende woord richting de KNVB gegeven: S.V. Vaassen zal komend seizoen weer deelnemen aan de competitie.

Na terugtrekking uit de competitie in maart j.l., zal ons 1e elftal in het nieuwe seizoen uitkomen in de 5e klasse. De selectie bestaat op het moment van schrijven uit 16 spelers en met de gesprekken die nog lopen zal er met een groep van 18 worden gestart. Als bestuur willen wij de spelers, die na de terugtrekking uit de competitie, trouw zijn gebleven aan de club enorm bedanken. Zij hebben ons de energie gegeven de moeilijke taak te kunnen voltooien een nieuw team samen te stellen.

Natuurlijk ook grote dank voor het vertrouwen in de club richting de nieuwe spelers die wij mogen verwelkomen. In de komende weken gaan we de start maken met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Wij kijken met enorm veel vertrouwen richting de toekomst en wensen zowel staf als de selectie veel succes en voetbalplezier toe voor het komende seizoen.