Willem Spiegelenberg nieuwe hoofdtrainer S.V. Vaassen, Maurice Boeve nieuwe keeperstrainer en Hakan Soykan keert terug

VAASSEN – Het bestuur van SV Vaassen heeft grote stappen gezet om volgend seizoen weer een eerste elftal in de competitie te hebben. Willem Spiegelenberg heeft een tweejarig contract getekend als hoofdtrainer. Maurice Boeve wordt de nieuwe keeperstrainer. Er zijn gesprekken met nieuwe spelers. Duidelijk is al dat Hakan Soykan na de zomer weer bij de blauw-witte formatie zal spelen.

Willem Spiegelenberg heeft vanaf jonge leeftijd bij SV Vaassen gevoetbald. Hij is trainer geweest van diverse jeugdteams en van het tweede elftal. De laatste jaren is hij actief geweest als trainer bij VVOG in Harderwijk. “Willem staat bekend als een enorm enthousiaste en betrokken trainer. Hij ziet het als zijn missie onze groep jonge spelers vanuit hun eigen kracht naar de best mogelijke prestaties te leiden”, vertelt voorzitter Marcel Tiemann.

Ook van de nieuwe keeperstrainer heeft Tiemann hoge verwachtingen. “Maurice heeft veel ervaring opgedaan bij clubs als SV Epe, EZC en SV Wissel. Met zijn positieve houding zijn wij ervan overtuigd in hem de ideale keeperstrainer te hebben gevonden.”

Met de terugkeer van Hakan Soykan bij SV Vaassen komt een zeer ervaren speler bij de selectie. “Hakan heeft een rijke historie bij de club, met vele successen in het eerste. Zijn voetbalcarrière bij verschillende clubs heeft hem veel ervaring opgeleverd. Wij zijn blij dat hij dat wil inzetten bij onze vereniging. Op dit moment werkt hij al samen met de nieuwe staf aan het samenstellen van het team. Hiervoor kan hij putten uit een groot netwerk dat hij in de loop der jaren, met zijn werk en voetballoopbaan, heeft opgebouwd.” Door deze concrete stappen voor het nieuwe seizoen is het bestuur van SV Vaassen extra gemotiveerd om onverminderd door te gaan met de herstart van het eerste elftal.