Update selectie: Spelers en staf

Spelers

Nu de overschrijvingsperiode is geweest kan de balans worden opgemaakt voor het nieuwe seizoen. Zoals eerder gecommuniceerd zal S.V. Vaassen weer met een 1e elftal een doorstart maken in de 5e klasse zondag. De selectie is hierbij als volgt:

1. Niels Dijkgraaf (K)
2. Nick Brinkman
3. Wesley Kloezeman
4. Sven van Triest
5. Leon Dekic
6. Ammar Remo
7. Koen Jaspers
8. Hakan Soykan
9. Mehmet Bayindir
10. Ayoub Amazine
11. Wessel Brouwer
12. Senna Brouwer
13. Tigo Nieuwenhuis (K)
14. Bjorn de Vries
15. Delano Jonker
16. Emre Bas
17. Suleyman Deliktas (K)
18. Lodewijk Schild

Er lopen nog gesprekken met spelers die momenteel geen club hebben. In een ideale situatie zal de selectie uit 20 man bestaan.

Staf

De selectiestaf is grotendeels bekend en bestaat uit:

• Willem Spiegelenberg, Hoofdtrainer
  • Erwin Vosselman, Assistent trainer
  • Maurice Boeve, Keeperstrainer
  • Benno Voorhorst, Grensrechter
  • Richard Beekman, Grensrechter

De functie van leider (lopend) en fysio dinsdag/zondag (vacant) zijn nog niet (helemaal) ingevuld. Suggesties bij het bestuur zijn van harte welkom.

Voorbereiding

Momenteel zit het 1e elftal in een mini-voorbereiding. Op zondag 25 juni om 11.00 speelt het een oefenwedstrijd bij sv Wissel. De officiële start van het seizoen is op dinsdag 1 augustus. Meer info hierover volgt later nog.