Feestavond vrijwilligers bij S.V. Vaassen

VAASSEN – Bij voetbalvereniging SV Vaassen is het al jarenlang gebruikelijk dat de
vrijwilligers met een feestavond worden bedankt voor hun inzet. Ook dit jaar was de kantine goed gevuld met degenen die een taak bij de vereniging op zich nemen. Ruim vijftig vrijwilligers waren present op deze ‘bedank’ avond.

De ontvangst met koffie en cake zorgde voor een smakelijk begin van de feestavond in de mooi versierde kantine. Na de opening door Marcel Boeve hadden de vrijwilligers alle tijd om gezellig bij te praten onder het genot van heerlijke hapjes. Het deed iedereen goed om elkaar weer te zien in een volle kantine. Tenslotte was zo’n samenkomst de afgelopen jaren helaas niet mogelijk geweest.
De avond werd gevuld door de Tornado Drive In Show van Remon Foks. Die ervoor zorgde dat de stemming er goed in kwam te zitten en er van jong tot oud kon worden gedanst. Vooral de dames wisten met hun moves velen in beweging te krijgen. Zelfs de polonaise werd enthousiast meegedaan. De organisatoren Henriëtte Schurink, Rinie Vosselman, Aly Vierwinden, Marcel Boeve en Peter Schreurs werden door iedereen bedankt voor de gezellige avond.