S.V. Vaassen Doe dag | 12 maart

Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de ‘S.V. Vaassen Doe dag’ op zaterdag 12 maart 2022 van 09.00 t/m 16.00 uur.

Recent hebben we met gezamenlijk met vrijwilligers de ruimte in het materiaalhok aangepakt, een nieuwe toegangstrap gerealiseerd, het clubhuis geschilderd en nog meer. Nu gaan we hier in samenwerking met NL-Doet een vervolg aan geven door samen klussen te realiseren binnen het clubhuis en op Sportpark de Kouwenaar. Zo maken we samen de vereniging telkens een stukje mooier.

Om 9:00 uur starten we met koffie, thee en koek;
Rond 9:15 gaan we aan de slag.
Tussen de middag lunchen we samen. Voor deze lunch wordt gezorgd.
Rond 16:00 ronden we af.
Daarna drinken we samen een borrel.

Niet de hele dag beschikbaar? 2 linker handen?
Geen probleem! Kom gerust voor een paar uurtjes. Helpen met schoonmaken, opruimen, het verzorgen van koffie of de lunch mag ook. Overigens is iedereen welkom om tegen lunchtijd langs te komen voor een praatje.

Vele handen maken licht werk
We hopen dat er zoveel mogelijk mensen ons gezelschap komen houden in welke vorm dan ook. Geef je daarom op via clubklusdag@svvaassen.nl
Dan zorgen wij dat er voldoende aanwezig is voor de lunch, maar natuurlijk ook aan materialen om die dag mee te gaan klussen.

Namens het bestuur van Sportvereniging Vaassen,

Iris Kaandorp