Nieuwsbrief | Club van 100

Geachte leden van de Club van 100 S.V. Vaassen,

Mede door de Coronacrisis zijn er weinig activiteiten bij de club geweest en daarom gaan wij jullie even op de hoogte brengen van enkele acties die jullie club in de afgelopen periode toch heeft uit kunnen voeren.

Op de eerste plaats de financiële ondersteuning die wij hebben toegezegd aan de vereniging voor het aanschaffen van ledverlichting op de accommodatie voor het hoofdveld en het trainingsveld. Ook hebben wij onlangs, omdat de versoepelingen doorgevoerd werden, het Pannaveld officieel kunnen overdragen aan de vereniging. Daarnaast hebben wij een nieuw dameselftal met een bijdrage als sponsor ondersteunt voor de aanschaf van een tenue voor dit elftal.

Wat wij natuurlijk heel erg missen is de jaarlijkse bijeenkomst met onze leden middels een gezellige avond met bekende personen uit de sportwereld. Door Corona waren wij genoodzaakt om dit te annuleren. Natuurlijk pakken wij dit weer op zodra het virus daar de ruimte voor geeft. Zodra het geregeld is, krijgen jullie natuurlijk op tijd een uitnodiging.

Wij zijn heel trots dat jullie lid zijn en zijn gebleven van de Club van 100. Hopelijk zien we elkaar weer snel langs de lijn.

Een vriendelijke groet van het bestuur van de Club van 100 S.V. Vaassen