Oliebollentoernooi en -actie i.s.m. sponsor Maikel de Bakker aan Huis

’t Oliebollentoernooi 🤓!

29 december is het weer tijd voor ’t Oliebollentoernooi. Ditmaal eindelijk weer in de zaal bij Zwem- en Sportcentrum de Koekoek. Vorige twee jaren kon de jeugd de zaal niet in wegens de geldende maatregelen en weken we uit naar onze sportvelden. Gelukkig kan het nu weer, want we hebben er zin in!!

Uiteraard worden er ook weer oliebollen gegeten. Deze zijn gesponsord door Maikel de Bakker aan Huis 🙏😎!!

Oliebollenactie

Samen met Maikel heeft de vereniging ook wederom de Oliebollenactie op poten gezet. Hierbij krijgt de vereniging een mooi bedrag per verkochte zak oliebollen of appelbeignets. Een mooie win-win tussen lokale ondernemer en vereniging 🤝💙!!

Een zak oliebollen van 10 stuks is €9,50 en een zak appelbeignets van 5 stuks is €9,-. Bestellen kan t/m 27 december eenvoudig bij Marco Bijsterbosch via mail m_bijsterbosch44@hotmail.com of app 0622216703. Afhalen kan op 30 of 31 december van 10 t/m 12 uur in ons clubhuis. Graag bij je bestelling aangeven op welk moment je komt afhalen.

Steun de club en vang net als Jordi ook zo’n lekker oliebol! 😁