Grote clubactie

• Bericht auteur:

Beste leden,

De grote clubactie is weer van start gegaan. Vanaf zaterdag 24 september mogen er loten verkocht worden. Ook dit jaar gaan de jeugdleden weer via een eenmalige incasso loten verkopen. Tot en met maandag 21 november mogen ze deze verkopen. Ook zijn er losse loten te koop bij de seniorenleden. Deze kosten € 3,00, 80% is voor de club. Voor de jeugdleden zijn enkele leuke prijsjes beschikbaar. Mocht je 20 of zelfs 40 loten (of meer) verkopen dan krijg je een prijs van de grote clubactie. Voor het team dat de meeste loten verkoopt is er een prijsje en ook voor de jeugdleden die de meeste loten verkopen is een aardigheidje te verdienen. Kijk via je QR code op jullie eigen pagina. De opbrengst van deze actie gaat dit jaar naar de verschillende activiteiten die voor de jeugd georganiseerd worden en is voor de ledverlichting die we hebben gerealiseerd rond de velden.

Met vriendelijke groet,
Peter en Dorien Schreurs