Oproep: leider 35+ elftal

Het 35+ elftal is op zoek naar een leider die komend seizoen de honneurs wil waarnemen op de zondagmorgen. Er wordt vooralsnog niet getraind, daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden. Veelal traint het 35+ op donderdagavond samen met het 3e elftal.

Er is vanuit de groep ondersteuning met de taken, je staat er niet alleen voor. Het komt kort neer op het volgende:

• zorgen dat op zondag voldoende spelers aanwezig zijn (communicatie met 3e elftal)
  • de spelers op het wedstrijdformulier gezet worden
  • onderdeel bent van de gezellige en ondoordrongen sfeer binnen dit team
  • een representatief uithangbord voor de vereniging bent, met name bij uitwedstrijden
  • materialen in goede staat heen en terugkomen op de vereniging (als is dit een onderdeel voor het gehele team)

Voor vragen/opmerkingen: Remon Schurink (0626754798) of een mail naar bestuur@svvaassen.nl