Selectie flink onderuit tegen Vios

30 Augustus – Na een gezellig weekend weg heeft onze blauwwitte selectie een oefenwedstrijd gespeeld tegen Vios. Helaas was het een wedstrijd om zo snel mogelijk te vergeten. Over de uitslag zullen we het ook maar niet hebben.

Onze jonge ploeg toonde een uur lang, al dan zonder succes, ontzettend veel wilskracht. Het ontbrak echter aan communicatie en inzicht. Met name over wanneer en waar er druk moet worden gezet. Hierdoor kon de selectie van Vios zich gemakkelijk onder de druk uitspelen en tal van kansen creëren.

Deze kansen bleven niet onbenut. Na een uur spelen viel een deel van de motivatie weg. Uiteraard voornamelijk door de inmiddels geïncasseerde tegengoals.

Onze selectie zal deze wedstrijd snel achter zich moeten laten en vooruit moeten kijken. Aanstaande zondag staat namelijk de Fasnaderby tegen KCVO op het programma. De vorige wedstrijd eindigde in een 0-2 overwinning voor onze buren. Echter waren we zeker niet kansloos. De wedstrijd start om 14:00 te Sportpark de Kouwenaar.