Update spelers 1e elftal

• Bericht auteur:

Er zijn 3 nieuwe spelers die de 1e selectie komen versterken. Het gaat hierbij om Tahir Karadayi (33 jaar), Ufuk Hascelik (29 jaar) en Asimcan Kilic (24 jaar). Tahir en Ufuk hebben een verleden bij onze club, na een gesprek met beide heren gaven ze aan de huidige situatie te willen verbeteren en de club de helpende hand te bieden. Tahir is van origine een verdediger maar heeft zich de laatste jaren goed ontwikkeld als verdedigende middenvelder. Ufuk komt erbij als nieuwe keeper, dit heeft hij de hele jeugd bij de club ook al gedaan. Asimcan heeft een verleden in de jeugd bij Vios en zijn laatste club was Tka. Na een zware enkelbreuk zat een overgang een jaar geleden er niet in. Asimcan is inmiddels fit en heeft de afgelopen weken al meegetraind, dat is hem goed bevallen.  Het feit dat zijn vader vroeger bij de club heeft gespeeld deed hem ook besluiten om de stap te zetten.

Het bestuur heet de heren welkom en wenst hen heel veel succes!

(Tahir en Ufuk zullen later op de foto gezet worden)