Feestavond Seniorenclub | Incl. Fotoverslag

VAASSEN – De seniorenclub van SV Vaassen (55 jaar jong) heeft de jaarlijkse feestavond gehouden. Na een kort woordje door voorzitter Wim van Beek werd er gegeten, gedronken en natuurlijk teruggekeken op het afgelopen coronajaar tijdens een gezellige avond in het clubhuis van SV Vaassen.

Bij voetbalvereniging SV Vaassen komen iedere eerste vrijdag van de maand de senioren, leden en donateurs, bijeen. Natuurlijk om over het voetbal te praten, maar vooral om een gezellige avond te hebben. Deze bijeenkomsten beginnen traditioneel met een rondje bingo (kienen noemen ze het zelf) waarbij door iedereen een prijsje werd gewonnen. Hierna wordt er gejokerd, geklaverjast, gesjoeld en gebiljart. Over het hele jaar worden door Wim van Beek de punten van alle activiteiten bijgehouden. Helaas kon dat het afgelopen jaar niet omdat de bijeenkomsten werden geannuleerd doordat het clubhuis was gesloten.

De dames Bertha Niekamp, Aly Vierwinden en Mientje Stellingwerf en de heer Wim van Beek hadden voor een warm en koud buffet van de Vossenberg gezorgd. De verrassing, in de vorm van nostalgische muziek, werd gespeeld door Tinus van Huffelen. Er werd luid meegezongen met o.a de Zuiderzeeballade en natuurlijk het Cannenburgher klöksien. Iedereen kon terugkijken op een mooie afsluiting van deze gezellige bijeenkomst van de seniorenclub.