Winnaars kaartcompititie

Door Dorien en Peter Scheurs

VAASSEN – Ook dit seizoen zijn de kaarten diverse keren op tafel gekomen bij SV Vaassen. De jokeraars hebben tijdens deze competitie gestreden om de prijzen. Op de laatste vrije kaartavond van het seizoen werd het klassement bekend gemaakt.

Mevr. A. Vierwinden kwam bij het jokeren als beste uit de bus met een totaal van 415 punten. De tweede plaats was voor mevr. S. Berkhoff met 434 punten, terwijl mevr. B. Niekamp met 466 behaalde punten op de derde plek eindigde. De dames kregen een envelop en de wisselbeker was voor de winnares. De dagprijs ging deze avond naar mevr. G. Koetsier.

Vanaf 4 mei wordt er elke woensdag gejokerd. Wilt u gezellig mee komen doen dan bent u vanaf 19.00 uur van harte welkom in het clubhuis van SV Vaassen aan de Woestijnweg. Het eerste kopje koffie krijgt u van de club en het kaarten begint om 19.30 uur.

Foto: De winnaars van het kaarten Mevr S. Berkhoff,  Mevr. A Vierwinden, Mevr. B. Niekamp en mevr. G Koetsier.