Functionarissen S.V. Vaassen allen voorzien van een VOG

Het Bestuur van SV Vaassen heeft in haar beleid opgenomen dat zij een veilige omgeving wil bieden aan al haar leden. Met name de kwetsbare groepen hebben hierbij de aandacht. Nu de competitie weer in volle gang is en onze jeugdafdeling gestaag groeit, heeft het bestuur het noodzakelijk geacht de administratie aan te passen en deels te vernieuwen.

Daarom is het besluit genomen, alle in functie van SV Vaassen opererende functionarissen binnen de kwetsbare groepen, de mogelijkheid te bieden om kosteloos een Verklaring Omtrent Gedrag te overleggen aan het bestuur, de zogenaamde VOG.

Tot onze grote vreugde heeft het Bestuur van alle, op dit moment actieve, jeugdtrainers en leiders de VOG mogen ontvangen.

Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor de medewerking want op deze manier laten wij zien dat wij de veiligheid van onze leden serieus nemen.

SV Vaassen