Sponsor gezocht | Glow in the dark voetbal

Beste,

Voor de jongste leden van de vereniging willen we in februari een gave activiteit realiseren, namelijk ‘Glow in the dark voetbal’.

Bij de activiteit willen we zoveel mogelijk glow in the dark elementen met gezellige kleuren. Bijvoorbeeld door het speelveld met ledstrips te versieren, met een glow in the dark bal te voetballen en voor de kids glowsticks en glowpaint te regelen. En natuurlijk zetten we tijdens het voetballen leuke party-muziek op.

Om dit feestje te kunnen bouwen, zoeken we een sponsor. Een ondernemer die de materialen wil sponsoren in ruil voor een beetje publiciteit en een groep dolgelukkige kids. Ben jij dit? Stuur dan een mailtje naar contact@svvaassen.nl of bericht Hannah of Björn.

Met vriendelijke groet,

Björn de Vries en Hannah Lauckhart

Foto als voorbeeld. Bron: Tripadvisor Glow & Bubble voetbal Maastricht.