Sfeervolle avond Seniorenclub S.V. Vaassen

Het was weer een geslaagde avond.

Voorzitter van de seniorenclub, Wim van Beek opende de avond en heette iedereen welkom.

Traditiegetrouw begon de avond met een kop koffie, gevolgd door een warm en koud buffet, ditmaal verzorgd door “Bij Ons Vaassen”.

Daarnaast werd de avond muzikaal opgeluisterd door troubadour Tinus van Huffelen.

Met liedjes uit de oude doos en ook veel liedjes uit onze omgeving (o.a. het Cannenburgsche kloksie) werd het een zeer gezellige avond.

Er werd volop meegezongen/geklapt en gedanst.

Voor de aanwezigen was het een extra bijkomstigheid dat onze pas gekozen nieuwe voorzitter (Marcel Tiemann) acte de presence gaf.

Hij sprak de aanwezigen toe en gaf o.a. uitleg over de toekomstplannen van de club. Verder wenste hij iedereen een fijne avond en veel gezondheid toe.

Daarna was het tijd voor een rondje bingo te spelen, waarbij iedereen een prijsje won.

Dankzij sfeervolle zang en muziek door onze ‘oud plaatsgenoot’ Tinus werd het ongemerkt laat.

Iedereen ging voldaan en terugkijkend op een geslaagde avond naar huis.

Dan nog even een oproep aan alle wat oudere leden van S.V. Vaassen om zich bij deze club aan te sluiten. Samen terugkijken en praten over jouw belevenissen bij de club. Het is echt de moeite waard.

Elke eerste vrijdag van de maand is er een seniorenavond, waarbij je na enkele bingorondjes kan gaan jokeren, (klaverjassen, bij voldoende spelers), sjoelen of biljarten.

Ook kan je aan tafel of aan de bar je verhaal kwijt.

En niet te vergeten, je aanwezigheid draagt bij aan de sociale contacten die voor iedereen maar wat belangrijk zijn (o.a. verhalen van vroeger ophalen).

Dus schroom niet en kom een keer kijken, 2 december 2022 is er weer een seniorenavond. Tot dan!!!!!